Про "Світ Покрівлі"


Розкажемо трішки про нашу компанію.
З жовтня 2006 року ми успішно відповідаємо на запити клієнтів та закриваємо їхні потреби у сфері покрівельних та фасадних матеріалів та послуг, а також будівництво "Під ключ"

За майже 18 років роботи ми виконали більше 15 000 об'єктів загальною площею понад 1 490 000 кв.м. Головною цінністю компанії є якість та надійність всіх аспектів роботи: матеріалів, послуг, відносин з клієнтами, постачальниками та персоналом компанії. Головними критеріями успішності компанії є індивідуальний підхід та персональний супровід клієнта від моменту звернення до моменту повної готовності об’єкту, а також якість та надійність матеріалів та послуг.

Звертаючись до нас ви можете бути впевнені, що вашим запитом займуться справжні експерти у цій галузі, тому про результат ви можете не переживати!
Просто сідайте і відпочивайте, а працювати будемо ми. Якщо вам потрібна консультація, пишіть нам або дзвоніть за номером телефону в описі та отримайте всі відповіді на свої питання.


Як побудувати успішний бізнес з нуля?


Вітаю, мене звати Віктор Хільчишин, я засновник компанії "Світ Покрівлі". Хочу поділитися з вами історією свого підприємницького шляху, який розпочався ще у 2006 році у місті Сарни на Рівненщині. Починав я з продажу металочерепиці та металопрофілю. Вже тоді я відчував, що це лише початок чогось великого.

Моя перша зустріч зі світом покрівельних матеріалів відбулася завдяки добрій знайомій, яка працювала продавцем покрівельних матеріалів і поділилася зі мною інформацією про металочерепицю, коли вона тільки почала набирати популярність. Ми домовились про співпрацю і це була початкова точка цієї історії. Моя діяльність тоді була непростою - я працював позмінно на основній роботі та водночас просував свій покрівельний бізнес на ринку.

Мої перші кроки були сповнені помилок та цінних висновків. До прикладу, розкажу про мого першого клієнта. Я був дуже щасливий його знайти, але на етапі замірів допустився серйозної помилки, через що сума виявилася більшою на 400 доларів. Я ледве домовився з клієнтом та ми знайшли компроміс. В кінцевому результаті цей проєкт виявився успішним, бо замовник залишився задоволений роботою. Це був важливий урок для мене, який я використав для свого професійного розвитку та продовжив свій шлях у підприє мництві.

Після цього до мене почали звертатися нові клієнти, запрацювало сарафанне радіо і мій бізнес і репутація росли. І я розумів, що для задоволення потреб клієнтів потрібно постійно розвиватися. Тому я вирішив розширити свій бізнес, відкривши офіс на ринку та вдосконаливши логістичний процес. Далі був власний офіс, власний склад, вантажні автомобілі... Кожен елемент бізнесу був ретельно продуманий та організований заради найвищої якості обслуговування клієнтів.

Сьогодні моя компанія, під зареєстрованою торговою маркою "Світ покрівлі", є відомою на ринку своєю надійністю та професіоналізмом. Ми не просто продаємо покрівельні матеріали, ми надаємо повний спектр послуг, починаючи від консультацій та розробки проекту і закінчуючи монтажем під ключ і подальшим обслуговуванням.

Та найважливіше - ось уже протягом 17 років наша команда професіоналів продовжує навчатися і рости. Дякую всім за вашу підтримку та довіру протягом цього захоплюючого шляху до успіху!


Навіть у найскладніші часи можна творити нове


Інна Яцун - не просто операційний директор компанії, вона - справжня рушійна сила. З вересня 2023 року вона невпинно працює над тим, щоб компанія стала не просто ще одним бізнесом, а частиною відбудови України.

Її вибір не був випадковим. Місія компанії співпала з її особистою - творити нове, відроджувати те, що було зруйновано. Жінка-керівник у будівельній сфері - це може здатися нетиповим, але вона ламає стереотипи. Завдяки своїй наполегливості, аналітичному розуму та лідерським якостям за 9 місяців вдалося перетворити компанію на нову, кращу версію.

Разом з командою Інна провела ретельний аналіз існуючих бізнес-процесів, оптимізувала та стандартизувала їх. Впровадження нових проектів та підходів стало ключовим фактором розвитку. І навіть зараз, коли країна стикається з безліччю викликів, компанія не зупиняється на досягнутому, постійно вдосконалюючись.

Для неї найважливішим було налагодити чітку та злагоджену роботу всіх підрозділів. Вона розуміє, що ідеальна взаємодія кол-центру, менеджерів з продажів та закупівель, оператора СРМ, бухгалтера, маркетолога, логіста, водія та інженера - це запорука якісних та своєчасних послуг для клієнтів.

Її історія - це не просто розповідь про кар'єру. Це натхнення для всіх, хто вірить у те, що навіть у найскладніші часи можна творити нове, будувати краще майбутнє. Її досвід показує, що жінки можуть бути не лише рівноправними партнерами, а й лідерами, які ведуть за собою!


Наша команда

Максим Войцович

Керівник будівельного відділу

Керує технічними аспектами наших будівельних проектів, забезпечуючи високу якість, ефективність та безпеку на кожному етапі робіт.

Олексій Сорохтей

Менеджер

Розвиває клієнтські відносини та пропонує індивідуальні рішення, забезпечуючи успішну реалізацію наших проєктів.

Анастасія Круглик

Менеджер із закупівель

Відповідає за постачання високоякісних матеріалів, що забезпечує безперервність і ефективність будівельних процесів.